Tudung senang digayakan Dari VAN LELA

April 27, 2016

VAN LELA HIPHOODIE


Tudung senang digayakan Dari VAN LELA


Assalamualaikum dan selamat petang semua. Sekarang bulan Rejab, lepas ni Syaaban dan tak lama lagi dah nak sambut bulan Ramadhan. Pejam celik pejam celik dah nak dekat raya. haa, persiapan raya tak ada lagi, apa pun tak ada lagi. macam mana ni? ok sekarang tarik nafas, lepas! ulang 3x. 

Okey, dah stabil? sekarang ni meh dayah ceritakan satu tudung yang sangat cantik, mudah san sangat-sangat simple dan paling penting, nak pakai tudung ni tak memerlukan masa yang lama. Tudung apa tu? haa!! tudung ni dari VAN LELA.

Eh!!kejap dayah. awal lagi la nak beli barang-barang raya. ok baik sayang-syangku semua. Bagi dayah la kan, lebih baik kita beli sikit-sikit dari awal daripada beli banyak dalam satu masa. Tak dapat nak jimat dan banyak keluaran duit yang perlu. Jadi lebih baik rancang awal-awal.

VAN LELA HIPHOODY (INSTANT HOODIE) 


Kenapa pilih jenama Van Lela? Van Lela merupakan salah satu jenama yang mengeluarkan koleksi tudung instant hoodie. Apa istimewanya instant hoodie? Kelebihan instant hoodie adalah mudah dipakai dan digayakan. Apa pula kelebihan Instant Hoodie dari Van Lela?





Antara koleksi warna Van Lela HipHoody (Instant Hoodie)



Van Lela telah mengeluarkan koleksi tudung instant dengan menggunakan kualiti dan material yang terbaik. Selain itu, instant hoodie dari Van Lela juga dipelbagaikan jenis dan design. Ianya sangat mudah dipakai dan paling best tak perlu nak iron. Hanya sarung dan angkat, siap digayakan.

Van Lela HipHoody best kerana : 

1. Material fabrik sangat berkualiti.
2. Sehelai boleh digayakan dengan 3 style.
3. Tak perlu nak iron. Yang ini best kalau bawa gi travel.
4. Pilihan warna yang pelbagai dan trendy
5. Labuh dan selesa.



Untuk maklumat lanjut:

Instagram : @vanlela_malaysia
Facebook : Van Lela Online Stores

Antara outlet :

VENDVILLE

42, 46, 48, Jalan Pju 5/20D, The Strand Kota Damansara, 
47810 Petaling Jaya, Selangor, Malaysia.
IG : @vendville


VENDOROUTE

GF Jalan Plumbum P7/P Seksyen 7, 
40000 Shah Alam, Selangor, Malaysia.
IG : @vendoroute

SAPPHIRE PREMIER VENDOR BOUTIQUE

Kompleks Mutiara Pernama, Jalan Hospital, Ipoh, Perak, Malaysia.
IG : @sapphire.premier
FB : Van Lela Online Store


barakALLAHufikum

Anda Juga Mungkin Meminati

1 comments

Komen anda adalah peransang untuk terus menulis, terima kasih.

Amaran

AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya
harap maklum



terima kasih semua yang melawat blog dayah yang x seberapa ni..sayang korang ketat2..jangan lupa support blog dayah ni ye. dilarang copy and paste apa2 yang di dikeluarkan oleh dayah tanpa kebenaran.paling penting. Terima kasih harap maklum