Koleksi blouse, skirt dan shawl yang cantik-cantik

April 28, 2016

Qaseh Zamri Collection


Koleksi blouse, skirt dan shawl yang cantik-cantik


Assalamualaikum dan salam tengah hari. semalam dayah ada cerita tentang persiapan sebelum raya kan? haa..tak habis lagi korang, kali ni ada lagi tempat yang dayah nak bawak korang cuci mata. meh la kita ke Qaseh Zamri Collection. 

Qaseh Zamri Collection yang bertempat di Bandar Country Homes, Rawang menjual pelbagai blouse, shawl, skirt, kain sulam bandung dan english cotton. Semuanya cantik-cantik dan harga mampu milik. Mari berkenalan dengan tuan empunya Qaseh Zamri Collection ini.

Qaseh Zamri Collection

Butik Qaseh Zamri Collection‬

Perkenalkan Puan Haslina, Beliau telah memulakan bisnes dengan berniaga kain baju siap secara online , melangkah setapak lagi dengan menyewa lot bersama vendor-vendor bisnes yang sama.

Apakah yang dimaksudkan dengan : Butik Vendor/Vendor boutique

Konsep vendor butik lebih kepada perkongsian pemasaran dan membina jaringan perniagaan yang lebih besar. Sebagai contoh, dibawah satu butik, terdapat lebih 30 vendor yang menjual pelbagai jenis produk. Ini memberikan kelebihan kepada pelanggan untuk membeli kerana terdapat banyak pilihan produk. 

Dibawah ni dayah sertakan diantara aneka pakaian blouse, skirt dan seangkatan dengannya. Boleh la nak cuci mata sebelum pergi ke butiknya yer.

Qaseh Zamri Collection


Shawl dlm window box, Sesuai untuk dibuat hadiah Rm35.00


Perkhidmatan yang ditawarkan di Qaseh Zamri ialah :

 1. Menerima tempahan jahitan pakaian

2. Menyediakan koleksi pakaian untuk dijual dan disewa

3. Menyedikan Koleksi kain English Cotton

4. Menyediakan Sewa Sut baju pengiring pengantin

5. Menyediakan khimat tempahan shawl untuk dijadikan Gift untuk majlis hari
Jadi/Perpisahan dan sebagainya dalam kotak bertingkap (window box gift) yang menarik dengan harga dan pakej yang berpatutan. 

Dan kini, kedai butik miliknya @qaseh_zamri_collection sudah mampu menerima kunjungan pelanggan secara walk-in iaitu QASEH ZAMRI COLLECTION dialamat  :


No.3a Jalan Desa 1/1, bandar Country Homes, Rawang Selangor.


No. Tel / whatsapp : 019-3240813



barakALLAHufikum

Anda Juga Mungkin Meminati

0 comments

Komen anda adalah peransang untuk terus menulis, terima kasih.

Amaran

AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya
harap maklum



terima kasih semua yang melawat blog dayah yang x seberapa ni..sayang korang ketat2..jangan lupa support blog dayah ni ye. dilarang copy and paste apa2 yang di dikeluarkan oleh dayah tanpa kebenaran.paling penting. Terima kasih harap maklum