Let's Feed Exchange

February 12, 2015

 
Let's Feed Exchange, adkdayah, blogger, awesome

Let's Feed Exchange | Salam khamis semua :) hari ini dayah nak cerita sedikit tentang apa itu Let's Feed Exchange. Ada yang tahu tentang program ini dan ada juga yang belum tahu, so hari ini nak buat pencerahan sedikit tentang program yang membantu kita sesama blogger untuk terus bersemangat dalam meneruskan dalam dunia blogging dan juga dapat mengeratkan lagi ukhuwah sesama blogger.

|Fungsi Let's Feed Exchange|

  • Let's Feed Exchange merupakan salah satu cara untuk mempromosikan blog (ingat senang ke link blog picisan macam dayah ni nak bertapak dalam blog terkenal..hehe ) 

  •  Membantu sesama blogger untuk terus bersemangat dan maju dalam dunia blogging (hari2 ada idea nak menaip apa..ada jer yang memberi :) thanks semua )

  • Merapatkan ukhuwah sesama blogger (paling best ni la..dapat kenal dan mengaut segala ilmu yang diberi )

Terus terang dayah cakap, lepas dayah join Let's Feed Exchange dayah makin bersemangat dalam meneruskan hidup dalam dunia blog dan paling utama dayah dapat kenal kakak2 dan abang2 yang sporting sangat. Dalam masa yang sama uv dayah makin meningkat, blog pun semakin dikenali walaupun x semua yang kenal..hehe tapi terasa 'hidup' dunia blogging dayah. Tambah pula, selalu jer ada idea nak taip entry sebab selalu tukar2 pendapat..hehe bonus tu.

Ni antara entry yang berkenaan tentang Let's Exchange Feed SINI dan SINI

So, kepada sesiapa yang ingin join terjah no dan email dalam banner di atas yer.. Setakat ini, ahli ada 12 orang termasuk dayah :)
Check it out !!

List Exchange Feeds Blog
7.akifimtiyaz
8. Ejoy
9. Ezwan
10. Ana
11. Lela
12. adkdayah
  
#letsexchangefeed  

serious dayah cakap dekat korang, blogger diatas memang sempoi habis dan sporting habis. Paling best diorang x lokek dengan ilmu, x kedekut dan semestinya tolong blogger picisan macam dayah ni ha..banyak sangat diorang bantu dayah. Walaupun diorang blogger yang dikenali tapi humble sangat2
 
dayah harap sangat ukhuwah yang terbina diantara kita akan berkekalan hingga ke Jannah dan jalan ini jalan yang di redhai ALLAH.
 
barakALLAHufikum

Anda Juga Mungkin Meminati

21 comments

  1. banyakk manffat boleh dapat ni. jom join ramai ramai ^^

    ReplyDelete
  2. Semoga ukhuwah yang terbina diantara kita akan berkekalan hingga ke Jannah dan jalan ini jalan yang di redhai ALLAH.
    Aaminn

    ReplyDelete
  3. seronok bersama berkongsi entri dan trafik disamping menjalin ukhwah sesama kita rakan-rakan blogger, sayang adik kak ana semua ni :)

    ReplyDelete
  4. Semoga ukhuwah yang terjalin sesama kita akan berkekqlan hendaknya...aamin aamin

    ReplyDelete
  5. Let work together hehe..

    #nuffnangclick #visit me on shukranzahari.blogspot.com #Happy blogging

    ReplyDelete
  6. boleh try nie
    http://nayfatimahrasyid.blogspot.com/2015/02/today-12-february-2015.html

    ReplyDelete
  7. jom exchange! dtg bw sini .

    ReplyDelete
  8. semoga ukhwah kita terjalin erat.. aww sweet ayat dayah..huhu

    ReplyDelete
  9. jom kita exchange feed utk mengeratkan tali silaturahim

    ReplyDelete
  10. dah email utk join sekali. hehehe

    ReplyDelete

Komen anda adalah peransang untuk terus menulis, terima kasih.

Amaran

AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya
harap maklum



terima kasih semua yang melawat blog dayah yang x seberapa ni..sayang korang ketat2..jangan lupa support blog dayah ni ye. dilarang copy and paste apa2 yang di dikeluarkan oleh dayah tanpa kebenaran.paling penting. Terima kasih harap maklum