NOTA PADAT PT3 2016

August 09, 2016

Assalamualaikum dan selamat petang semua. Semenjak dayah duduk dekat rumah setetlah tamat pengajian ni, dayah banyak luangkan masa bersama anak buah dayah yang berumur 15 tahun. Jadi dayah selalu ulang kaji dengan dia. Maka oleh itu, dayah nak kongsi dengan korang apa yang dayah kongsi dengan anak buah dayah. Disini dayah serta kan nota padat PT3 untuk tahun 2016.

Mungkin ramai yang dah tahu, dan nota padat ini juga tersebar luas melalui whatsapp group dan juga di media sosial lain, terima kasih kepada yang kumpul nota-nota ini. Semoga ALLAH balas segala usaha kalian.

Dibawah ini dayah sertakan semua yang dayah dapat , semoga usaha kita sama-sama dapat membantu pelajar PT3. Doakan anak buah dayah sama yer korang :)

NOTA PADAT PT3 2016



Kepada sesiapa yang nak kongsi entri ini, silakan tapi bagi tahu dekat dayah yer, nak tahu juga, entr dayah ni berguna ke tak untuk korang, semoga dapat jumpa lagi di kemudian hari, semoga Allah bersama kalian.

barakALLAHufikum

Anda Juga Mungkin Meminati

6 comments

  1. bagus nota sebegini, boleh jugak pelajar yang bakal menduduki PT3 belajar untuk menghadapi PT3 tidak lama lagi..

    ReplyDelete
  2. wahhh bestnyaa kalau dapat nota padat mampat ni. moga berjaya budak-budak bakal PT3 nanti :D

    ReplyDelete
  3. nice... nak copy untuk Fatin nanti :)

    ReplyDelete
  4. Saya dah lambat dapat nota ni.
    Tahun dpan buat lagi ye

    ReplyDelete
  5. Wah very helpful! Tak sangka boleh dapat dari sini. Boleh share dengan cousin nanti :)

    http://www.fatindays.com

    ReplyDelete

Komen anda adalah peransang untuk terus menulis, terima kasih.

Amaran

AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya
harap maklum



terima kasih semua yang melawat blog dayah yang x seberapa ni..sayang korang ketat2..jangan lupa support blog dayah ni ye. dilarang copy and paste apa2 yang di dikeluarkan oleh dayah tanpa kebenaran.paling penting. Terima kasih harap maklum