Boleh percayakah dengan Zalora? | Beli jam dengan Zalora

June 19, 2015

Perkhidmatan zalora

Boleh percayakah dengan Zalora| Beli jam dengan Zalora

Assalamualaikum. Sebenarnya kan, cerita Zalora ni sudah lama. Perkhidmatan dia pun banyak blogger lain cerita dalam blog masing-masing. Semua akan bertanya
'boleh percaya ke dengan Zalora?'

Kalau nak diikotkan, dayah sudah dapat barang daripada Zalora ni bulan lepas. Baru sempat nak update hari ini. Dayah beli jam dengan Zalora. Nak tengok jam apa?haaa ni haaa...
Boleh percayakah dengan Zalora? | Beli jam dengan Zalora, http://kanvaskehidupanku.blogspot.com/, perkhidmatan zalora, kebaikkan membeli dengan zalora, discount zalora, adkdayah, cara membeli dengan zalora.
Eyki watch pink colour
1st dayah guna voucher untuk nak beli baju, then tetiba terfikir, nanti kalau tak muat macam mana? So dayah fikir-fikir balik dan dayah terus oder jam tangan ni.

Dayah dapat voucher Rm100 dan dayah beli jam ni dengan harga Rm95. Lagi Rm5 halalan toyyibban. Hehe dia punya servis memang terbaik la dayah cakap dekat korang.

Mula-mula dayah reply email sebab barang tidak sampai, then diorang reply dengan manner tambah dengan voucher discount lagi. Terima kasih Zalora.

Lepas jer dapat email tu sehari, keesokkannya terus barang dapat. Kotak punya besar, rupanya Zalora kasi safety yang terbaik dalam penghantaran barang. Yer la, kalau rosak or pecah jam tu nanti, macam mana. So diorang letak safety yang tip top dengan kotak besar.
Boleh percayakah dengan Zalora? | Beli jam dengan Zalora, http://kanvaskehidupanku.blogspot.com/, perkhidmatan zalora, kebaikkan membeli dengan zalora, discount zalora, adkdayah, cara membeli dengan zalora.
kotak yang sangat besar untuk seutas jam, hehe betul ke seutas?
Overall dayah puas hati sangat dengan perkhidmatan Zalora. Ada rezeki nanti, kalau ada collaboration or apa-apa dengan Zalora nanti dayah harap Zalora akan kekalkan prestasi mereka.

BarakALLAHufikum


Anda Juga Mungkin Meminati

5 comments

  1. Salam...

    Bonde belum tukar voucher Zalora lagi ni... he he he
    cam menarik jer tu...

    ReplyDelete
  2. So far kak Sally beli okay jugak laa...tapi selalu refer harga dulu...kadang-kadang tu mahal sikit :P

    ReplyDelete
  3. Pernah dapat juga baucar 100 dari zalora. Beli baju. 1 muat, 1 lagi ketat. hmmm

    ReplyDelete
  4. tag kembaq kat sini http://www.sayidahnapisah.com/2015/06/june-mini-giveaway-by-shyue-kim.html *terpaksa hahahaa

    ReplyDelete
  5. wah..seronoknya adik dayah shopping

    ReplyDelete

Komen anda adalah peransang untuk terus menulis, terima kasih.

Amaran

AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya
harap maklum



terima kasih semua yang melawat blog dayah yang x seberapa ni..sayang korang ketat2..jangan lupa support blog dayah ni ye. dilarang copy and paste apa2 yang di dikeluarkan oleh dayah tanpa kebenaran.paling penting. Terima kasih harap maklum