MODEL CILIK ITU ANAK BUAHKU

March 09, 2016

model cilik, model budak-budak, anak buahku jadi model, model cilik itu anak buahku

MODEL CILIK

MODEL CILIK ITU ANAK BUAHKU

Assalamualaikum, ni gambar masa dayah pergi kenduri dengan anak buah dayah. tunggu ayah pergi ambil kereta, jadi kami tunggu dekat tempat teduh sikit. kemudian cakap dekat anas, anak buah dayah yang kecil tu. maksu nak ambil gambar, adik duduk elok-elok. sekali abang adam pun posing macam mermaid katanya. aduhai anak..haha

model cilik, model budak-budak, anak buahku jadi model, model cilik itu anak buahku
adam dengan anas yang poyo..haha

model cilik, model budak-budak, anak buahku jadi model, model cilik itu anak buahku
anas yang bajet-bajet retis cilik..haha
yang anas tu pula, pandai pula dia posing gitu. asal nak tangkap gambar, mesti dia tak tengok kamera kecuali selfie. konon-konon candid la tu. haha

macam-macam keletah anak buah dayah ni. sebab tu rasa macam rindu jer bila lama tak jumpa. huhu

ok la, jumpa lagi nanti dalam keadaan sihat hati dan jasmani :)

barakALLAHufikum


Anda Juga Mungkin Meminati

3 comments

Komen anda adalah peransang untuk terus menulis, terima kasih.

Amaran

AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya
harap maklum



terima kasih semua yang melawat blog dayah yang x seberapa ni..sayang korang ketat2..jangan lupa support blog dayah ni ye. dilarang copy and paste apa2 yang di dikeluarkan oleh dayah tanpa kebenaran.paling penting. Terima kasih harap maklum