Petua hilangkan sengal-sengal badan

June 27, 2016

Petua hilangkan sengal-sengal badan

Assalamualaikum dan selamat malam semua, raya dah nak dekat, badan pula sakit-sakit, pinggang ni rasa sengal-sengal jer sebab banyak buat kerja untuk persediaan raya. Haa..sebelum sakit-sakit semua tu melarat, meh dayah perkenalkan petua untuk hilangkan sakit pinggang dan lenguh-lenguh badan.
Dayah perkenalkan Biobax Cool Therapy, sembur-sembur jer. Semudah ABC dan mudah dibawa kemana sahaja. Untuk makluman semua, Biobax mengandungi bahan-bahan organik dan tidak menggunakan bahan kimia terlarang. Ia juga mengandungi Essential Mineral Oil yang tinggi kos penghasilannya serta lebih berkualiti dari segi penyerapan pada kulit.

Banyak sangat kelebihan Biobax Cool Theraphy ni tau ...! Dengan hanya spray Biobax pada tempat yang kita sakit, ianya akan sembuh dalam tempoh yang sekejap! Dah la bila spray tu rasa sejukkkk je. Rasa nyaman je. Wangi pula tu. Tindakan yang cepat, berkesan dan efektik pula tu. Tiada SIDE EFFECT! Jangan risau, tiada kesan sampingan selepas menggunakan Biobax ni.

Biobax Cool Theraphy adalah fast relief spray with Eucalyptus Oil,  Habbatussauda and Olive Oil. Biobax Cool Theraphy membantu melegakan kesakitan dengan cepat.


Kandungan Biobax Cool Theraphy adalah :-
- Eucalyptus Oil
- Habbatussauda Oil
- Olive Oil
- Za'faran
- Lemon Grass
- Halia Bara
- Kaffir Lime
- Pappermint
- Menthol Crystal

Bahan-bahan dalam Biobax Cool Theraphy adalah 100% organik. Jadi Biobax Cool Theraphy sesuai untuk ibu mengandung dan ibu berpantang.

Kegunaan Biobax Cool Theraphy


Untuk kelegaan segera, sakit-sakit biasa, sakit otot dan sendi yang biasa seperti:

- Sakit Belakang 
- Ketegangan
- Terseliuh
- Lenguh-lenguh
- Selsema/resdung

Selain lenguh-lenguh, Biobax Cool Theraphy boleh melegakan selsema. Spray biobax pada tangan. Kemudian gosok kedua belah tangan dan sedut bau di tapak tangan sehingga hilang bau. 

Kelebihan Biobax Cool Theraphy


- Melegakan lenguh leher & sendi
- Segera melegakan sakit belakang dengan kesan sejuk
- Tahan sehingga 5 jam
- Melancarkan peredaran darah
- Membantu melegakan lenguh bahu & leher
- Terbukti berkesan untuk kelegaan belakang
- Sesuai untuk melegakan selsema & resdung

Kini, Biobax Cool Theraphy adalah teman setia dayah. Biobax wajib ada dalam handbeg semua wanita. Haa apa lagi? Jom lah dapatkan seorang satu atau belikan kepada insan yang tersayang! 

Sekiranya berminat boleh whatsapp dayah  013 4244663

barakALLAHufikum

Anda Juga Mungkin Meminati

0 comments

Komen anda adalah peransang untuk terus menulis, terima kasih.

Amaran

AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya
harap maklum



terima kasih semua yang melawat blog dayah yang x seberapa ni..sayang korang ketat2..jangan lupa support blog dayah ni ye. dilarang copy and paste apa2 yang di dikeluarkan oleh dayah tanpa kebenaran.paling penting. Terima kasih harap maklum