Cafe cerita kambing

April 26, 2016

CAFE CERITA KAMBING

CAFE CERITA KAMBING | Nak makan daging kambing dimasak lembut? 

Assalamualaikum dan selamat pagi semua, pagi-pagi dah nak cerita tetang makanan. korang pun tahu kan? dayah memang seorang yang suka makan, pantang dapat makanan sedap sikit, mesti nak cerita dekat korang semua. ni bukan sedap sikit, tapi sedap banyakkk sangat. hehe



antara menu di 1stefgathering hari tu
Cafe Cerita Kambing menyediakan perlbagai aneka makanan dan paling penting kepada sesiapa yang tak makan kambing, menu lain seperti ayam masak merah ayam masala dan pelbagai lagi, semua ada. kepada yang suka makan kambing, jangan lepaskan menu utama di Cafe Cerita Kambing. sebabnya? menu kambing dia memang terbaoik dayah cakap. dayah yang kurang makan kambing sebab cepat pening dan panas boleh tergoda dengan kelembutan daging kambing dia. serious dayah cakap, makan sampai susah nak berhenti.

kepada sesiapa yang ingin merasai sendiri kenikmatan kelembutan daging kambing boleh pergi sendiri ke CAFE CERITA KAMBING ni di :


Cafe Cerita Kambing 
Level 1, Anggerik Mall, 
Seksyen 14, Shah Alam

Anda Juga Mungkin Meminati

2 comments

  1. Nampak sedap la..
    Memang fav saya kambing ni..
    Mesti cuba! ^_^

    ReplyDelete

Komen anda adalah peransang untuk terus menulis, terima kasih.

Amaran

AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya
harap maklum



terima kasih semua yang melawat blog dayah yang x seberapa ni..sayang korang ketat2..jangan lupa support blog dayah ni ye. dilarang copy and paste apa2 yang di dikeluarkan oleh dayah tanpa kebenaran.paling penting. Terima kasih harap maklum