Doa diberi kekuatan

September 09, 2017

Assalamualaikum, Believe you can and you are halfware there- percaya awak boleh dan awak separuh menuju kejayaan.

Macam tu juga la situasi dayah sekarang, walaupun tangan, jari semua dah tal terasa sebab menanda buku, asah pensil, pensel warna, deco macam-macam dekat sekolah, tapi semua tu dengan niat, semoga benda yang dibuat ini, akan berguna dan mengalirkan pahala sehingga tempoh hayatnya.


Percaya bahawa satu hari nanti pasti akan ada jalan untuk semua yang dayah tengah bersusah sekarang, nampak macam senang tapi yang melaluinya sahaja akan mengetahui selanjutnya. 

Percaya bahawa Allah memberi ujian itu kerana DIA tahu, hambanya mampu melakukan..kuat dan terus berdoa agar Allah mempermudahkan urusan. 

#dailyquotewithadkdayah 

barakALLAHufikum

Anda Juga Mungkin Meminati

2 comments

  1. mrs pip dtg melawat #afbdotmy

    ReplyDelete
  2. bertabahlah dan sentiasa berdoa agar segalanya dipermudahkan.

    ReplyDelete

Komen anda adalah peransang untuk terus menulis, terima kasih.

Amaran

AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Penghantaran sebarang komen, permintaan, cdngan @ komunikasi lain yg lucah, sumbang, palsu, mengancam @ jelik dgn niat utk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut @ mengganggu org lain dgn @ tanpa mendedahkan identitinya adlh suatu kesalahan boleh didenda tidak melebihi 58 ribu ringgit @ dipenjarakan selama tempoh tidak melebihi 1 tahun @ kedua-duanya
harap maklum



terima kasih semua yang melawat blog dayah yang x seberapa ni..sayang korang ketat2..jangan lupa support blog dayah ni ye. dilarang copy and paste apa2 yang di dikeluarkan oleh dayah tanpa kebenaran.paling penting. Terima kasih harap maklum